ENTREVISTA A LA PROFESSORA PATRÍCIA
-És la tercera Mostra que és fa a ' institut, trobes que és una bona manera de fer el treball de síntesi?
-Sí, és una manera excel·lent.
-De què t'encarregues a la Mostra?
-Aquest any m'encarrego de la comissió de continguts i de càtering. 
-T'agrada fer la comissió que fas?
-Sí.
-T'agrada preparar la Mostra?
-M'agrada, m'agrada molt, perquè a més a més  jo vaig ser del grup de professors que va començar i per tant m'agrada molt.
-Creus que la Mostra anirà millor respecte de l'any passat?
-Cada any és diferent, cada grup és diferent, es fa de maneres diferents, s'afegeixen coses, i suposo que ni millor ni pitjor, anirà diferent.
-Es passen nervis?
-Es passen nervis? Sí, però ens ho passem molt bé.
-Teniu cap sorpresa preparada?
-No ho sé, si és sorpresa no és pot dir.
-Què t'agrada fer més classe o comissió?
-M'agraden les dues coses, però m'agrada més treballar d'aquesta manera, m'agrada treballar així per projectes.
-Creus que amb aquesta manera de treballar es treballa millor?
-Està bé, és una altra manera, hi ha moments per a tot, per poder treballar per comissions per projectes...
-A altres instituts quins altres treballs de síntesi has fet?
-No són ben bé com la Mostra, són crèdits diferents, més tradicionals, estar a classe, fer activitats sobre un tema concret...
-Digues per què les famílies  no es poden perdre per res venir a la UPC al dimarts 20 a les 17:15?
-Home! Perquè és el dia estel·lar, l'entrega dels Oscars. Perquè és el dia que vosaltres mostreu allò que heu estat fent durant tot l'any, perquè com a pares és molt emocionant veure com el teu fill  està fent coses, veuran allò que heu fet durant tot l'any, que són moltes coses.
-Moltes gràcies.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Parlem amb el Roger Grau

Parlem amb el creadora del logo guanyador, Clàudia Baig.