ENTREVISTA A FEDERICO
- Hola! Bon dia.
- Hola.
-T´ho estàs passant bé?
-
F: M´ho he passat molt bé perquè m`agrada  aquesta forma de treballar , i que no has de ballar perquè tothom t´atengui si no que tothom té la seva tasca encomanada  i és més autònom.
- Que t´agrada més fer?
-F: Això de penjar tota la informació a les xarxes socials.
-Que t´agrada més fer classe o mostra?
-
F: M´agrada més preparar la mostra.
-Quina comissió estàs fent?
- Estic fent la de Periodisme.
-T´agrada?
- F:M’agrada molt.
- Per què?
- F: Doncs perquè la feina aquesta d’actualitzar les xarxes socials, “bueno” està bé, perquè m’agrada fer fotos i el fet de compartir-les, i això de les noves tecnologies és la meva afició.
- Creus que és una bona idea fer el treball de síntesi així?
- F: La veritat és que sí, tot i que m’agradaria que fossin més persones o professors però “bueno” és lo que hi ha i dins de les nostres possibilitats i crec que és una bona manera de treballar molts continguts, moltes capaciats de la creació a través d’una creació del producte final.
- Penses que s’haurien de fer més projectes així?
- F: Jo crec que sí, de fet amb la inclusió del institut de l’any que ve, doncs tindrà molta continuïtat aquesta forma de treballar.
- És el primer cop que fas un treball d’aquest estil?
- F: L’any passat en vam fer, però jo no en vaig formar tanta part perquè estava només corregint els “Powers Points” i potser d’aquesta manera tant intensa, tant des de dins és la primera vegada i alguns crèdits de síntesi que he fet altres instituts no era ben bé així, eren crèdits de síntesi però no era tant semblant aquest ni es mostraria de forma conjunta als pares o fora del centre com estem fent ara.
- Moltes gràcies això és tot.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Parlem amb el Roger Grau

Parlem amb el creadora del logo guanyador, Clàudia Baig.