Entrevista a la professora Sara Tàpia, encarregada de la comissió de Materials i de Marxandatge


 "La Mostra és una bona manera de treballar, que permet que l'alumne demostri els coneixements" 


Paula: -És la tercera  mostra que es fa la Mostra a l'institut Baix a Mar, creus que és una bona manera de fer el Treball de Síntesi?
Sara: Sí, l'experiència diu que sí. És la meva primera mostra així que no la puc avaluar fins al final.

P- T’agrada la comissió en què estàs?
S- Sí, perquè es la que més treballa el procés tecnològic

P-Creus que anirà millor la Mostra respecte de l’any passat?
S- Sempre hem de pensar que cada any anirà millor

P- Passeu nervis?
S- Sí, imagino que a mesura que es vagi apropant la data, el dimarts 20 a les 17.15,  cada cop tindré més nervis.

P- Quina sensació tens quan estàs a l’escenari?
S- Buf, jo fatal, jo estic acostumada a entrar a una aula , però quan hem canvita l’edat i l’espai jo, ho passo malament.

P-Teniu cap sorpresa preparada?
S- Sí, una sorpres, peròa no ho podem dir… `[riu]. No us la podem avançar.

P-T’agrada més fer classe o comissió?
S-Fer  classe.

P-Creus que amb aquesta manera de treballar se n'aprèn més?
S-Bé, crec que és una bona manera de treballar, que permet que '’alumne demostri els coneixements i que és bo com a aprenentatge,  i de tant en tant va bé canviar.

P- Quins treballs de síntesi has fet a altres instituts?
S-En una acadèmia vaig fer un treball sobre Egipte.



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Parlem amb el Roger Grau

Parlem amb el creadora del logo guanyador, Clàudia Baig.