Entrevista a en Roger Grau
-Creus que és una bona manera de fer un treball de síntesi?
-Jo crec que si, és una manera divertida però sobretot una manera d'aprendre a aprendre.
-T'agrada la comissió en què estas?
-M'agrada la comissió que estic? Sí, m'agrada la comissió de continguts, és on treballem la part més acadèmica, com si diguéssim, de la mostra i m'ho estic passant molt bé
-Creus que anirà millor la mostra respecte de l'any anterior?
-No ho sé, jo el que et dic, és que fins a dia d'avui la cosa esta anant molt bé, cada any és diferent, però sempre ho fan molt bé 
-Passeu nervis?
-Doncs l'ultim dia sí que es passen nervis, fins a dia d'avui no, però el dia de la veritat es passen molts nervis
-Quina sensació tens a l'escenari?
-A l'escenari? Bé, jo ja hi estic acostumat, a aquest tipus de coses.
-Teniu cap sorpresa preparada?
-Sorpresa preparada? Bé, si ho diguéssim ja no tindria gràcia, no?
-Què t'agrada fer més, classe o comissió?
-A mi, m'agrada fer més treballar d`aquesta manera que estem treballant ara, m'agrada molt, m'ho passo molt bé.
-Creus que amb aquesta manera de treballar, es fa més feina?
-Crec amb aquesta manera de treballar s'aprèn més, però es treballa una cosa en concret.
-Quins treballs de síntesí has fet a altres instituts?
-Doncs n'he fet diversos, sobre Barcelona; n'he fet a Cubelles, aquí també hem fet sobre l´aigua, també sobre un vídeo de Vilanova. 
-D'acord, ja està doncs. Gràcies!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Parlem amb el Roger Grau

Parlem amb el creadora del logo guanyador, Clàudia Baig.